Každý e-shop by měl vědět, jak na sociální sítě. Jejich efektivita totiž může výrazně překonat ostatní marketingové kanály. Jak zvolit tu pravou?
Šetření prostředků je dnes vysoce relevantním tématem, a to i pro e-shopy. Přinášíme 7 tipů, které vám pomohou rozpočet stabilizovat.
Měli byste vyzkoušet své štěstí v online podnikání? Pravděpodobně ano! Důvodů, proč se do digitálního byznysu pustit, existuje nespočet. Jaké máme na mysli?
Influencer marketing je stále populárnější. Svou efektivitou totiž může překonat ostatní formy marketingu. Jak ho můžete pro svůj e-shop začít využívat i vy?
Rozšíření týmu o nové zaměstnance není zadarmo, ale může vám přinést mnoho krátkodobých i dlouhodobých benefitů. Jaké to jsou?
Jako možné řešení externího financování e-shopu se nabízí investor – jak však najít co možná nejlepšího? V článku si uvedeme 3 kroky, které vás k němu zavedou.
Že se e-shop nedá rozvíjet za krize? Omyl! Toto nejisté období totiž přináší i spoustu příležitostí. V dnešním článku si povíme, jak z něj vytěžit maximum.
Mluví se o ní na každém rohu. Umělá inteligence si našla cestu i do e-commerce – jak konkrétně toto odvětví ovlivňuje? A jak můžete začít využívat AI i vy?
Svět e-commerce se neustále vyvíjí, a tak i trendy, které mu dominují. Přečtěte si o pěti nejdůležitějších, které vaši obchodní činnost posunou na novou úroveň.
Marketing je v sezóně pro e-shopy prioritou č.1. Zapomínat by však neměly ani na technické zpracování. I to totiž určuje, zda zákazník nakoupí, či nikoliv.
Vánoční sezóna je tu a eshopisti se připravují na jedno z nejnáročnějších období roku. Jak na to bez nervů, ale s pěkným výdělkem? O tom si povíme v článku.
Rok uplynul jako voda a ve vzduchu je opět cítit vánoční atmosféra. Ta logicky spotřebitele vybízí k nákupu dárků pod stromeček — a internetové obchodníky k přípravě na razantně zvýšený nápor objednávek.
V našem článku se podíváme blíže na svátek Black Friday a jeho pojetí ve světě e-commerce. A řekneme, jak z něj váš e-shop může vytěžit maximum.
Jak objevit produkt, který bude mít šanci na úspěch? Pojďme se podívat na několik tipů, které by vašemu e-shopu mohly pomoci.
V dnešním článku si probereme tři základní výzvy, které váš jako e-shopaře čekají v roce 2022. Které to jsou a jak se s nimi poprat?
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.